-
-
- a folyamatok változásának gyors lekövetése (testreszabhatóság és skálázhatóság),
- az adatok gyors- és pontos átvitele különböző platformok között,
- az automatizált folyamatokban az ügyféladatokon végzett adatok adatbiztonságának biztosítása,
- az egy folyamatra eső működési költségek jelentős csökkenése.
-
Telekommunikációs szektor
A telekommunikációs szektor szereplőinek legszignifikánsabb üzleti kihívása, hogy a szolgáltatásszint megfelelő biztosítása érdekében – darabszámban – gyorsan növekvő folyamataikat, illetőleg a keletkező adatokat kontroll alatt tudják tartani. A szektor ennek érdekében folyamatos innovációs kényszerben kénytelen működni. Az innováció egyik megnyilvánulása az RPA lehet, amely segítheti az iparági szereplőket, hogy könnyen tudják kezelni a folyamatosan keletkező, növekvő mennyiségű, strukturálatlan adathalmazaikat. Az RPA különösen az alábbiakat tudja biztosítani a Telekom szektor számára: